pátek 18. ledna 2019

Šikovné české ručičky: Fler.cz

Pokud rádi nakupujete originální výrobky, zde je místo přímo pro Vás. Zde se originalitě meze nekladou. Tato stránka združuje všechny kreativce, kteří zde vystavují své veledíla, ať už jde o oblečení, doplňky do domácnosti, keramiku, šperky a samozřejmě i jídlo.

Mojí první zkušeností s nákupem byla objednávka keramiky od Keramika bílek. Jedná se o nádobu na med a odkládací tácek na vařečky. Mám je již několik let a nemůžu si výrobky vynachválit. Pán vystavuje zboží na fleru, ale má i vlastní stránku s eshopem.

Posledních pár měsíců se snažím omezovat odpady a to hlavně plasty. Chtěla jsem nějaké praktické látkové sáčky na nákup zeleniny a ovoce. Napadl mě fler a po pár minutách hledání jsem našla firmu DoPytlíčku. Praktické černé pytlíky se šňůrkou a jezdcem, které paní vyrábí byly pro mě jasnou volbou. Jednak černá barva je vhodnou barvou, aby se nemuseli pokaždé po nákupu brambor či cibule prát. Navíc má každý pytlík cedulku na kterou lze nalepit nálepku z váhy v supermarketu. Jezdec vše spolehlivě uzavře.
Jednorázové plastové pytlíky v supermarketu se rády trhají a jakmile je zasukujete.....znáte to. Mám i lepší pocit, když přijdu z nákupu a při vybalování nevyhodím nespočet zbytečných pytlíků do plastu.

Má nejoblíbenější část je samozřejmě jídlo. Lze tu zakoupit různé zavařeniny, marmelády, domácí sirupy, čaje, medy, ořechy, sušené ovoce.... Pro milovníky domácí stravy přímo ráj.

Objednávka z Horňácké farmy proběhla rychle a bezproblémů. Přišel mi balíček s jahodovým sirupem, džemem a čerstvé kysané zelí. Za mě velká spokojenost. V sirupu je poznat, že se skládá pouze z uvedeného složení: jahody, cukr, voda a kyselina citrónová.
Využila jsem akční nabídky, takže mě sirup i džem přišel jen na 111 Kč. Pokud nemáte domácí zahrádku, v létě není čas si připravit domácí, či Vaše domácí výroba byla tak vynikající, že na zimu nezbyly zásoby, je tohle dobrá volba. Pokud teda nechcete jít do supermarketu a koupit si levný džem, který jahody viděl maximálně z rychlíku.

Žádné komentáře:

Okomentovat