pátek 11. ledna 2019

Šikovné české ručičky: Můj super box - krabičky plné překvapení

Řekla bych, že tento nadpis není dostačující. Je třeba dodat, že i když boxy odebírám teprve chvíli jsou pro mě už teď srdcovou záležitostí. Nejen kvůli krabičkám, které jsou pokaždé zaplněné až po okraj dobrotami a novinkami na trhu, ale také (hlavně) protože paní Naďa, která krabičky vymyslela a řídí, je nejsrdečnější člověk, kterého jsem za poslední čas poznala. Máte pocit, že jste něčeho součástí. Ráda na facebookové stránce pořádá soutěže, aby udělala odběratelům ještě větší radost. Nemluvě o tom, že pokaždé najdu v boxu i něco navíc (mimo soutěže). Paní Naďa dělá vše srdcem a proto i já jsem již stálým odběratelem. Každý měsíc lze objednat Food Box za 299 Kč a jednou za čas lze objednat ve stejné cenové hladině box s kosmetikou a drogérií.

Na ukázku jsem vyfotila včera rozbalený balíček. Jedná se o lednový Super Fit Box, jelikož po Vánocích a Silvestru je čas začít ten rok trochu v lehčím stylu. 
Fit Box obsahuje:
Bonduelle strouhanou mrkev v plechovce. Výhodou je trvanlivost. Pokud nevyužijete v nejbližsích týdnech, dáte do špajzu a sáhnete po ní, až Vás políbí můza.

Kuskus s quinoou a rajčaty od Vitany. Ano, je to instantní jídlo, ale pokud někomu zachutná - proti gustu. Já jsem si jej vzala do práce a nedojela. U mě úspěch bohužel neměl.

 Mattoni ECO první PET lahev v Česku, která obsahuje 50% recyklovaného PETu. Já jsem se nedávno rozhodla kupovat minimum plastu na jedno použití. Přestala jsem kupovat jednorázové igelitové pytlíky a nekupujeme vody v pet láhvých.

Smarty Black a Smarty White jemně perlivý nealkoholický nápoj. 

Polévka s červenou čočkou a kurkumou od Vitany. Instantní polévka, které nekupuji, ale když je někdy v boxu dostanu ráda vyzkouším. Navíc tyhle jsou Bez palmového oleje a přidaného glutamátu.

Twiggy ovesné s proteinem jako zdroj vlákniny a bílkovin. Krásně voní a složení také nevypadá špatně.

Wasa FIBRE krekry s vysokým obsahem vlákniny.

Adriana celozrnné fusilli

Kypřící prášek s vinným kamenem. Jiný kypřící prášek už ani nepoužívám. Sice kupuji ve větším množství od jiného výrobce, ale tento taky nebude špatný.

Biosaurus. Zdravé křupky bez alergenů a transmatných tuků. 

SPAL VEGAN MAYO. Výborná alternativa majonézy. Kupovala jsem již dříve sestře, protože kvůli dietě ze zdravotních důvodů nemohla normální majonézu a měla velký úspěch. 

V únoru nás čeká Valentýnský box na který se moc těším. Zkoušení zdar!


edit: Já vím, není to moc Zero Waste, ale mám moc ráda překvapení a jednou za měsíc si krabici ráda dopřeji.

Žádné komentáře:

Okomentovat