pátek 26. dubna 2019

Roste, rosteme, rostu!

Původně jsem chtěla příspěvek nazvat příhodně "Co přežilo moji péči?!", ale dala jsem si za úkol nebýt pesimistická, proto jsem použila optimističtější nadpis.

Rajčata, které to nepřežily.
Na konci února jsem přidávala příspěvek "Když nemáš zahradu ani balkón..." ,kde jsem podávala report o mých začátcích pěstitelské kariéry. Asi takhle.. rostlinka rajčat nepřežila ani jedna a pár druhů bylinek také ne. Navíc bylinky poskytla pohroma. Už jsem v minulém článku uváděla, že nemáme v nájmu parapety, proto jsem květináčky umístila na radiátor, aby se trochu slunila. Samozřejmě přítel byl tak dlouho opatrný, až se mu podařilo vše shodit. Přeživší jsem přesadila do velkého květináče a dala na bezpečnější místo. Ujala se hladkolistá petrželka, stejně tak kudrnka a sem tam i jiná bylinka.

Čím se mohu pochlubit jsou žampióny, kterým se daří mé pěstitelské záchvaty přežít.

Z čeho mám největší radost jsou rostlinky citrónovníku, které se mi povedlo přivést k životu z pecek bio citrónu.

Díky hodným lidem v mém okolí jsem doplnila svou zelenou sbírku o rýmovník, vavřín, meduňku a mátu. Momentálně se snažím vypěstovat i rostlinku z pecky bio mandarinky. Ale o tom až příště.

Správná dvojka - Vavřín s rýmovníkem v zádech


Žádné komentáře:

Okomentovat