pondělí 30. září 2019

Beze stopy Olomouc (nový bezobalový obchod)

Možná si vzpomínáte, že jsem zde přidávala příspěvek o bezobalovém obchodě, na který jsem přispívala finančně. →https://zijemesrozumem.blogspot.com/2019/05/chytre-ceske-hlavicky-beze-stopy-olomouc.html

A JE TO TADY! 

Paní projekt vyšel a dnes se konala otevíračka. Musela jsem nakouknout dovnitř, i když jsem neměla bohužel moc času, abych si obchod pořádně prohlédla a něco koupila. Ale cítila jsem se velice příjemně a myslím, že si každý přijde na své. V sortimentu najdete jak potraviny na váhu, stáčenou drogérii, tak i potřeby do kuchyně, bezobalovou kosmetiku..
Jsem ráda, že jsem mohla takový projekt aspoň trochu podpořit a velké dík patří paní Aleně, která za tímto obchodem stojí. Přijďte ji podpořit na ulici Komenského 14. Nákupem ušetříte nějaký ten obal a tím i přírodu. 






Žádné komentáře:

Okomentovat