středa 2. října 2019

Unboxing: Můj super box - Food říjen 2019

Máme tu říjen a s ním i další unboxing food boxu. Nějak se to sešlo všechno naráz a nestíhám ochutnávat všechny novinky, které mi doma přistály. 

Nejvíc mi udělala radost veganská majonéza od Hellmann's po které již pokukuji od doby uvedení výrobku na trh. I když to není zase tak dávno. Veganské majonézy nám chutnají víc, než ty klasické a proto jsem ráda, že mohu vyzkoušet i tuto. ⏩Dalším překvapením jsou hned dvě novinky, které zatím nelze koupit v marketu a proto se jedná o exkluzivní příležitost ochutnat výrobky jako jeden z prvních. Prvním jsou sterilované okurky bez konzervantů a umělých sladidel. Tento produkt bude k dostání až v průběhu roku 2020. Vegetariánské kuličky v rajčatové omáčce od Knorr jsou sice polotovar, ale složení nemají zase tak špatné a sůl s kořením je dokonce na posledních místech. Lze jej koupit až v půlce října, jen a pouze v Tescu. ⏩Lipton Bio zelený čaj Green Nature se velice hodí k tomuto období, kdy bych nejraději zalezla do horké vany a vylezla až na jaře. ⏩Organický snack pro malé děti budou věnovány, protože mi bohužel takové výrobky nechutnají a lepí se mi na zuby. Daruji je kamarádce pro malou cácorku. ⏩S Bonduelle strouhanou zeleninou již zkušenosti mám z předešlých boxů. Nekoupila bych je, protože si myslím, že takové produkty podporují lidi k pohodlnosti. Navíc koupit mrkev či celer a nastrouhat, přijde rozhodně na menší částku. ⏩Špagety se vždycky hodí a Adriana je docela dobrá značka. Sice jsem si koupila nedávno v bezobalovém eshopu, ale i tyto využiji. ⏩Pochutiny, které přišly postupně zezobeme s manželem, protože je jinak do domácnosti nekupuji a je to trochu jako svátek. 

Dle mého soudu se food řijen od Super boxu určitě povedl na jedničku. Každý si přijde na své a vše se v domácnosti využije do posledního kousku. Obaly budou řádně vytřízeny, kromě skleničky a plechovky. Sklenici si nechám na další využití a plechovku upravím na květináček na jaro. 

Jak jste byli spokojeni s boxem tohoto měsíce? Budu ráda za Vaše postřehy.





Žádné komentáře:

Okomentovat